Alla inlägg den 12 juli 2018

Av Andy Persson - 12 juli 2018 09:19

Jag har träningsvärk. I typ hela kroppen. Jag hängde med en kompis igår för att prova crossfit. Någon som provat det?

Det började med löpningsintervaller i drygt 20 minuter. Efter 5 minuter var jag helt slut. Efter 15 minuter så trodde jag att jag skulle kräkas. Sen gick vi in och körde något som dom där crossfittarna kallar för wod, w.o.d kanske det ska vara, jag vet inte. Hursomhelst så var det ytterliggare drygt 20 minuters helt galen träning. Jag trodde aldrig jag skulle klara det och jag var nära att ge upp. Men jag tog mig igenom det. Och idag är jag stolt. Och jag har ont, väldigt ont :-) Men, det känns bra!

Nu är det dags att logga in och börja jobba! Hoppas jag får tid att skriva lite igen imorgon.

Andy


PS. Jag ska försöka plocka med en låt till varje inlägg. En symbolisk låt som passar inlägget. Idag känner jag mig så här :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Halloj! Jag heter Andy och har ett stillasittande jobb. Detta är min blogg för inspiration och motivation att komma igång med träningen och "bli av med magen" :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards